زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو



نظرات شما عزیزان:

farzane
ساعت13:24---3 دی 1391
بعضی وقتها خیلی تنها می شم ...



غمگین می شم ...



دلم تنگ می شه ...



واسه همه چی...



واسه همه اونایی که یه روزی توی ذهنم ودلم بودند...



یه وقتهایی کم می یارم با همه قدرتی که دارم کم میارم ...



دلم میخواد گریه کنم اما قدرتش رو ندارم...



تموم صورتم درد می گیره ...



اما فقط چند تا قطره اشک ...



دلم می خواد قدم بزنم ...



گریه کنم ...



یکی هم باشه که گوش کنه...



دنیا بعضی وقتها آدامها رو زجر می ده...



غصه دار می کنه ...



خدایا...



دردم می دانی و چاره اش نمی کنی...؟؟


جنيفر
ساعت21:09---2 دی 1391
بگو چی شد که قلبت خالی شد از حضورم / مگه باهات چه کردم که میشکنی غرورم
بگو چی بود گناهم چی بوده اشتباهم / که اینگونه گذشتی از منو از نگاهم
....


farzane
ساعت14:26---2 دی 1391
خـــدایـــــا . . .

از این به بعد به مخلوقاتت

یک مترجم ضمیمه کن

اینجا هیچ کس

هیـچ کـس را نمـی فهمد .


farzane
ساعت13:52---2 دی 1391
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد



اما هر وقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند:



“مگه کوری؟

پاسخ:mamnoon babate jomalate ghashanget fadat sham hanoozam montazere sher haye nazet hastam


farzane
ساعت12:21---24 آذر 1391
در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور

حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور

گردش چرخ نگردد به مراد دل کس

غم بی مهری آن مردم بی عار مخور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:49 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com