غــــــــــــــرور


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

امشب دلم پر است از دلتنگی


پر از ندیدن


ندیدن


کسی که برایم شده زندگی


میدانی وقتی شدی زندگیم وقتی شدی همه چیزم


وقتی که که دلتنگت میشم


بغضم میگیره قلبم میگیره


دوست دارم همان لحظه با تمام وجود اشک بریزم


کجایی که ببینی این دل کوچک چطور برای دیدنت پر میکشه


چطور برای دیدنت لحظه شماری میکنه


چرا نمی آیی تا ببینی


 چطور دلم برات پر میکشه


 اره


من دوست دارم


شاید نتونم داد بزنم و بگم دوست دارم


اما در دلم غوغاست


این غرور لعنتی نمیزاره داد بزنم


به همه بگم اره دلم


برای تنگ شده


دوست دارم


وقتی بهت میگم کجایی


باز میگی چی شده


ولی نمیدانی دلم چقدر برایت تنگ


شده


چرا نمیتونم حرف دلمو بگم


دلم برایت تنگ شده


ای غرور لعنتی نمیزاره حرف دلم را بگم


ای کسی که شدی همه زندگیم


دوست دارم


و دلتنگت هستم



نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت21:06---2 دی 1391
ميگويند قسمت نيست حكمت است ... خدايا : من تفاوت قسمت و حكمت را نميدانم ... تو معني طاقت را ميداني؟؟

farzane
ساعت13:49---2 دی 1391
ديگــه از تمــام ديــالوگ هاي عاشــقانه خــسته شــدم
دلــم فقــط يــه سلــام,ــيه دوستــت دارم خشــک و خــالي
از لبــاني با صــــــداقـــــــت مـي خــــــواد . . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:54 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com