رفتي....


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

دلبری٬ با دلبری دل از کفم دزدید و رفت

هرچه کردم ناله از دل٬ سنگدل نشنید و رفت

گفتمش: ای دلربا دلبر٬ ز دل بردن چه سود؟

از ته دل٬ بر من دیوانه دل خندید و رفت




نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت20:46---2 دی 1391
وقتي رفتي من اينجا تنها موندم . از زندگي جا موندم دوباره برگرد . فكر ميكردي جدا شدن اسونه ببين دلم داغونه دوباره برگرد.........!

farzane
ساعت14:19---2 دی 1391
بر روی سنگفرشهای خیابان که قدم میزنم

همیشه با خود می اندیشم شاید این اخرین گامی

باشد که که بر میدارم. مهربان. اهسته و سبک گام

بر میدارم تا کوچه از من به نیکی یاد کند...


farzane
ساعت13:47---2 دی 1391
تــــو را
خُـــودم چشــم زَدم!!!
بـــس که نوشـــتمت ميــان شعــرهايم ،
بـــــي آنکه "اســپند" بچـــرخانم ميـــان واژه هــايم . .


farzane
ساعت12:10---24 آذر 1391
می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.
"پناهی"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:52 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com