باران


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو


شبی از پشت یک تنهایی نمناک و باراني


تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم


تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم


پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس

 


تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم




نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت20:01---11 دی 1391
ان شب كه شد زندگي اغاز ... اغاز شد افسانه اين سوزو گداز ... دادند به ما دلي و گفتند بسوز ... ديدند كه سوختيم ... گفتند بساز...

جنيفر
ساعت20:30---2 دی 1391
باز باران .... بي ترانه ... گريه هاي بي بهانه... ميخوردبر سقف قلبم ... يادم ارد روي ماهت ... باورت شايد نباشد كه دلم تنگه برايت ؟؟؟ تقديم به رها و سوگند

farzane
ساعت14:09---2 دی 1391
گل اگر خار نداشت

دل اگر بی غم بود

اگر از بهر پرستو، قفسی تنگ نبود

زندگی،

عشق،

اسارت،

قهر،

آشتی،

همه بی معنا بود...


elham
ساعت2:18---28 آذر 1391
vaghean ziba bood,mamnoon...پاسخ:mamnoon az shoma ke khabar dadi

aylar
ساعت14:01---27 آذر 1391
باران می بارید کودکی اهسته گفت .....خدایااااااا گریه نکن درست میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:mokhlesiiiiiiiiiiim

farzane
ساعت12:28---24 آذر 1391
زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید

ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود ؟

زنده را تا زنده است قدرش بدان

ورنه بر روی مزارش کوزه گل چیدن چه سود ؟


amin
ساعت12:13---13 آذر 1391
براي عشق تمنا كن ولي خار نشو. براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده . براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش

مگس فلج
ساعت19:40---12 آذر 1391
بگو رهایم کنند مرغابی ها.
به خدا موج صدف ها رو برد.
من در اندیشه دریا بودم.
من ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 2:46 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com