زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو


امشب پر ازبغضم. . .اونقدر پر که دلم میخوادسرمو آروم روشونه هات


بذارم وهمه اشکایی رو که وقت خداحافظیامون نگه داشتم بریزم وتومثل همیشه


نگران حال من واشکام بادلگرمیات آرومم کنی ودرگوشم اروم بگی که درست



میشه ومنم باتمام وجودم حس کنم که چقدر خوبه شونه های یه نفر




فقط تکیه گاه گریه های خودت باشه و چقدرمیتونی خوشبخت باشی



وقتی همین یه نفر هرکاری میکنه که تو فقط بخندی. . .



نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت2:14---28 آذر 1391


aylar
ساعت14:22---27 آذر 1391
گاهی یاد کردن بعضی ها ناخود اگاه لبخندی را روی لب مینشاند ******چه شیرین است این لبخند ها و چه دوست داشتنی اند این بعضی ها!!!!

جنيفر
ساعت19:29---26 آذر 1391
سلام من دلم براي علي اقا خيلي تنگ شده مخصوصا اون حرف هايي كه تو چت خونه ميزد كه ميگفت سلام به ابجي خوب و با خداييم ---- خيلي دوستت دارم

AREZOO
ساعت9:56---19 آذر 1391


یادش بخیر


setayesh
ساعت18:14---16 آذر 1391
دو رویی خیلی بده راستشو بخوای منم ازش خوشم نمیومد پسر خوبی بود ولی منو خیلی اذیت کرد اصلا نمیبخشمش اگه دسترسی داری بهش بگو مخصوصا راجع به من بد گویی میکرد تو چت روم ولی در کل دلم براش تنگ شد
پاسخ:سلام اجي دلت مياد اينجوري بگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جناب فكراورنمونست


farzane
ساعت22:06---13 آذر 1391
واقعا از این که یاد فکرآورو زنده کردی یه دنیا ممنون قربون معرفتتپاسخ:قربونت برم ممنون فرزانه جان اين كمترين چيزي بود ميتونستيم به علي اقا هديه بديم

mahta
ساعت18:49---13 آذر 1391


sogol
ساعت14:10---13 آذر 1391
پاسخ:خداكريمه عزيزم براش دعاكنيدهرجاباشه موفق و پيروز باشه

سوشیانس فکرور
ساعت12:46---13 آذر 1391



سلام گرمی به شما


دوستای خوب و باخـــدا


اول ممنونم از بابت محبتای همتون


ممنونم از این همه محبت و اینهمه ارزش که لیاقتش و ندارم


شما چون خودتون خوب و باخــــدا هستید واسه همین هم همه رو و من رو خوب میبینید


وگرنه من که مدتی که خدمتگذار شما بودم خوب نبودم


امیدوارم ببخشیتم و حلالم کنید


بازم ممنون از همتون


تشکر ویژه از خانوم رها و سوگند


انسانهایی که انسانیت


نجیبانی که نجابت


مهربانانی که محبت


و عاشقانی که عشق


رو از همه وجود و برخواسته از نهاد پاکشون به لطف خـــدا هدیه میدن.


ممنون و متشکرم از همه دوستای گلم


منم دلم واستون خیلی تنگ شده


ولی خوب راهی نیست و درمانی نداره جز صبر و تحمل و تکیه بر لطف و محبت و عشق خـــداوند





موفق و پیروز باشید


سوشیانس فکرور
ساعت12:44---13 آذر 1391
پاسخ:جناب فكراور ممنون مدير نمونه اميدواريم تونسته باشيم حداقل چيزه ناقابلي رو بهتون هديه بديم درهمه حال استاد ما شمايي بهترين هارو براتون ارزومنديم

amin
ساعت11:46---13 آذر 1391
واسش بهترینارو آرزو میکنم

aylar
ساعت11:44---13 آذر 1391


مگس فلج
ساعت19:18---12 آذر 1391
آله جاي داش علي خاليه

mooona
ساعت17:21---12 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 3:18 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com