بوســــــــه...


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

 

لحظه ی قشنگیه

وقتی اونی که دوسش داری

بغلت می کنه و دستاشو حلقه می کنه دورت

و نفسای گرمش می خوره به گردنت و آروم زیر گوشت زمزمه می کنه:

‏"دوستت دارم‏"



نظرات شما عزیزان:

farzane
ساعت13:30---3 دی 1391
دختر کوچولو و پدرش از رو پلي ميگذشتن.

پدره يه جورايي مي ترسيد، واسه همين به دخترش گفت:

«عزيزم، لطفا دست منو بگير تا نيوفتي تو رودخونه.»

دختر کوچيک گفت:

«نه بابا، تو دستِ منو بگير..»

پدر که گيج شده بود با تعجب پرسيد:چه فرقی میکنه؟!!!!!؟؟؟؟

دخترک جواب داد: «اگه من دستت را بگيرم و اتفاقي واسه م بيوفته، امکانش هست که من دستت را ول کنم.

اما اگه تو دست منو بگيري، من، با اطمينان، ميدونم هر اتفاقي هم که بيفوته، هيچ وقت دست منو ول نمي کني.»

به عشق همه ی پدرا ... اونایی که هستن رو خدا نگه داره ... اونایی هم که رفتن رو خدا بیامرزه .... پاسخ:slam golammmmmmmmm mamnoon


farzane
ساعت12:25---24 آذر 1391
قلب من

قالی خداست

تاروپودش از پر فرشته هاست

پهن کرده او دل مرا

در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب

برق می زند

قالی قشنگ و نو نوار من

از تلاش آفتاب



شب که می شود، خدا

روی قالی دلم

راه می رود

ذوق می کنم، گریه می کنم

اشک من ستاره می شود

هر ستاره ای به سمت ماه می رود

یک شبی حواس من نبود

ریخت روی قالی دلم

شیشه ای مرکّب سیاه

سال هاست مانده جای آن

جای لکه های اشتباه


aylar
ساعت0:43---23 آذر 1391
dar kol hich pesari arzesh nadare: ghose nakhor aziiiiiiiiiiiiizam D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:1 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com